שר הרווחה: "נגיב באגרוף ברזל נגד הטרור"

אייל ראובן No Comments on שר הרווחה: "נגיב באגרוף ברזל נגד הטרור"

שר הרווחה יעקב מרגי לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "מערכות הרווחה היו מוכנות להקפצה כבר עם הפעולה בג'נין. לא ידענו שזה יבוא כל כך מהר. צוותים של המשרד הגיעו לסייע למשפחות בנווה יעקב והנחתי להקים צוות ייעודי שיסייע" | האזינו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הרווחה יעקב מרגי מש"ס שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" והתייחס לפיגוע הרצחני שאירע בשבת בנווה יעקב: "צריך מלחמה עיקשת נגד הטרור. צריך לחסל את המחבלים במעוז שלהם עוד כשהם מתכננים את הפיגועים. אנחנו צריכים לעשות כל פעולה שתוסיף הרתעה. אטימה מסמנת את הבאות לקראת הריסה".

בעניין פעילות משרדו בנושא אמר: "מערכות הרווחה היו מוכנות להקפצה כבר עם הפעולה בג'נין. לא ידענו שזה יבוא כל כך מהר. צוותים של המשרד הגיעו לסייע למשפחות בנווה יעקב והנחתי להקים צוות ייעודי שיסייע. יש ילדים באירוע שנכנסו לטראומה, יש לאנשי הרווחה את הכלים לתת תמיכה נפשית".

על ההפגנה בתל אביב עם דגלי אש"ף למרות הפיגוע: "אני לא הופתעתי, אני הייתי בטוח שהם יקיימו את ההפגנות עם דגלי אש"ף, הם קבוצה של שמאל רדיקלי שמונהגת על ידי אנרכיסטים".

מרגי התייחס גם לצעקות נגד גנץ שבא להדליק נר אמש בזירת הפיגוע בנווה יעקב, ולתקיפה של העיתונאים במקום: "זו התנהגות בזויה של נערים קלי דעת, העיתונאים באו לבצע את תפקידם ולסקר את מה שמתרחש, צריך גם לגנות את אלו שקראו קריאות גנאי נגד גנץ בזירת הפיגוע".

לסיום אמר: "אנחנו כל הזמן על חבית נפץ. מנהיגי החמאס בעזה יודעים שיש להם הרבה מה להפסיד. גם ברש"פ יש הרבה מה להפסיד. ישראל יודעת לתת אגרוף ברזל".

האזינו לריאיון:



0 תגובות